E okul hilesi nasıl yapılır

Bir çok öğretmen ve yönetim bu konuda yeterli araştırmaya sahip olmadıklarından dolayı bazen ilginç e okul hilelerine maruz kalmaktalar.

Bu yazımızın amacı e okul hilesi yapmak isteyen öğrencilerin ne gibi yollar deneyebileceğini anlatmak ve bu konuda öğretmenlerin nasıl önlem alması gerektiğini vurgulayacağız.

En bilindik e okul hilesi şifre kırma işlemi..

Öğrenciler kendi notlarını giren öğretmenlerin e okul şifrelerini kırarak notlarını değiştirmeye kalkışmaktalar. bu şifre kırma yolları öğretmenlerin dikkatsizlikleri ya da kolay hatırlanır şifreler kullanması ile meydana gelmekte..

öğrenciler öğretmenin e okul girişi yaptığı bilgisayara hiç bir şekilde açmamalı, kullanmamalı ve uzak tutulmalı. kuracakları ufak bir keylogger yazılım ile öğretmenin şifrelerini çalmaları kolaylaşabilir.

ya da öğretmen şifresini bilgisayara hatırlatıyorsa öğrencisi o bilgisayarı açarsa mevcut şifreyi sistem üzerinden görebilir..

* * *

Diğer bir nokta ise e okul sistemindeki yazılım açıklarına ulaşarak yapılabilecek not değişiklikleridir.

internette bu konuda çok fazla bilgi dolaşmakta ancak tamamı sadece ziyaretçi çekebilmek için uydurulmuş ve gerçeklikle alakası yoktur.

şunu unutmayın ki e okul sisteminde yapılan her işlem kaydedilmekte ve herhangi bir değişiklik ise geçmişe dönük kontrol edilebilmektedir. her neşikilde ulaşırsanız ulaşın sistem IP adresinizi alacaktır ve bir gece ansızın polis kapınızı çalıverecektir..

o yüzden bu işlerden uzak durmak lazım. adam gibi derslere çalışıp geçmek lazım.

internette yazan bütün sözde hileler uydurmadır. o sitelerdeki yorumlarda site sahipleri tarafından uydurulmuştur. bir yorum ekleme yeri bile olmayan siteye ziyaretçi nasıl yorum gönderebilsin ki.. böyle tuzaklara kanmayınız

Yorumlar

BENCE YAPMAMALIYIZ KENDİMİZİ

BENCE YAPMAMALIYIZ KENDİMİZİ KANDIRIRIZ

şifre kırma

aynen katılıyorum hem ailemizi hem de kendimizi kandırmış oluruz

Oha lan burası süpermiş

hakkaten burda manyak bi kafa var ekşi inci minci de değil burda takılcam lan artık şüpermiş acyip bi kafa dönüo bir hocamız kendini hacker sanan bir lamer arkadaşımı sitem ederken bir arkadaşımızda devamsızlık azaltmaya çalışıyor sınırda galıba paşa gibi geliceksin okul bitene kadar yok oyle devamsızlık düşme haha salaklık yapma gel okul 20 gün kalmış şurda haftaya derşler boş zaten oha hocadan şifre isteyenler bile var neyse aa dostlar otobüsü kaçırmayım geç kalıom sonra gene gözüktü okul yolu

benceşu son zamanlardabiraz

benceşu son zamanlardabiraz gayret gösterip dersinize çalışın.öğretmenlerinizsizi geçilecektir.

hocalar

arkadaşlar vallaha 1 puan vermezlerse hocalar herkez hile yapmaya başlar 1 puan sanki öldürecek onları para gibi puan vermede cimrilik yapıyolar

E-okul hilesi hakkında konuşma

Merhaba ben tarih öğretmeni Hülya.Arkadaşlar neden hakkıyla çalışıp,öğretmeni dinleyip güzel notlar almak değilde hileyle uğraşıp sahtekar olmaya çalışıyorsunuz lütfen yapmayın çocuklar.Burada yani bu konuyla ilgili sitelerde zaman geçireceğinize gidin bir test çözün en azından bir bilgi girer kafanıza.Güzel liselere gitmek yerine neden kötü liselere gidesiniz ? Sizler akıllı çocuklarsınız...lütfen bırakın böyle işleri.

E okul

Öğretmenler bilmiyo ama allah biliyo

KENDİNİZİ KANDIRIRSINIZ

Bende bunu çok merak ettiğim için baktım fakat bird eşu var bende şifreyi bulup derğiştirmek isterdimde arkadaşlarıma haksızlık olur kul hakkına girerim hem bide o yandan bakarsak. Birde bizim sınıfta bi kız var kız derslerinde çook kötü hepsi 1 Din sınavında öğretmen onun yazılı kağıdından bir şey silip bir şeyi işaretlerdi bize de haksızlık off keşke böyle bişiey olsa öğretmenlerde izin verse ya ama neyse ki ben takdir alıyorummmm oleyyyyyyyyyy
:D
Lütfen sizde e okul şifre kıtmayın kul hakkı günah haksızlık unutmayın bunları kendinizi kandırırsınızz

ulan sor soru soruyonuz

ulan sor soru soruyonuz sormayın sorarsanız bizde böyle yaparız

devamsizlikkk

Ben sadece devamsizligimi bir kac gun eksiltecegim. Bu mumkun olabilir mi ? Bilgisi olqn var mi yahu. :)

IP Adresi

Hiçbir hacker salak değildir.Lamerler dışında...

Sen demişsin ki e-okulda IP bilgileriniz kayıt ediliyor.

Bunu yapan hacker, salak değil.IP Spoofing yapar.yani ip adresini gizler.

IP paketlerini editler.proxy kullanır.Bunları yapmasa bile gider bi internet

kafeye halleder işini çıkar.Tabi gidilcek internet kafede önemli öyle her

önüne gelen internet kafeye gidilmez.Yoldaki kameraları ve internet kafe

içindeki kameraları dikkate almak gerekiyor.

Bir Hacker Böyle Yapardı...

Adam Gibi Çalışın Takdiri Alın

Admin valla çok iyi birşey söylemişsin ben bu sene tesekkür alıcam herhalde bizim öğretmenlerimizde diyor;Adam Gibi Çalışın Takdiri Alın.''Adam gibi çalışıp geçmek lazım'' sözünü çok sevdim böyle ''HACKÇILARA KAPAK OLSUN ADAM GİBİ DERS ÇALIŞIN ANNELERİNİZ VE BABALARINIZ SİZLER İÇİN UĞRAŞIYOR''Sözünü Söylemek İsterim.''BU HACKÇILARA BÖYLE BİR BİLGİ VERDİĞİN İÇİN SANA ÇOK TEŞEKKÜR EDİYORUM AMA SİKLERİNEDE TAKICAKLARINI DÜŞÜNMÜYORUM.(KÜFÜR İÇİN ÖZÜR DİLERİM)

matematik

matematik

haklılar ben 82 ile takdiri

haklılar ben 82 ile takdiri kaçırıyorum çok pişmanım

her öğretmenin şifresi aynı

her öğretmenin şifresi aynı olmaz

aynı sınıf olursa şifreler

aynı sınıf olursa şifreler aynıdır

eoku

mütiş ama nasıl yapılacak buşey

notumu değiştirecem

lütfen şifreyi verin

notumu değiştircem

ne olur verin yaaa

notumu değiştircem

şifreyi verin :D

e okul hilesi hakkında yorum

Guzel bilgiler vermissiniz,ozellik adam gibi derslere calisip gecmek lazim cumlesii sevdim
daha guzel bilgiler vermeye devam

keylogger misal...

öğrencilere güzel yöntemler göstermişsiniz...

Yeni yorum gönder

Bu alanın içeriği gizlenecek, genel görünümde yer almayacaktır.
  • Web sayfası ve e-posta adresleri otomatik olarak bağlantıya çevrilir.
  • İzin verilen HTML etiketleri: <a> <em> <strong> <cite> <code> <img> <b> <ul> <ol> <li> <dl> <dt> <dd>
  • Satır ve paragraflar otomatik olarak bölünürler.

Biçimleme seçenekleri hakkında daha fazla bilgi

CAPTCHA
This question is for testing whether you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.
Image CAPTCHA
Enter the characters shown in the image.

Son yorumlar